2 små tips!

 

Idag blir det två små tips här på bloggen! Det första är little u, alltså Ulrikas smyckeskrin på webben med finfina smycken som alla är handgjorda och fiffigt komponerade. Lyckan blir ju total när smyckena dessutom levereras fint inslaget med prassligt rosa papper och små detaljer - det är ju perfekt! Lycka! Å jag är sååå nöjd med det som jag köpte till mig själv - skulle vilja visa, men då kan det hända att jag avslöjar en julklapp till någon nära och kär - så det får vänta, men fint är det!

Det andra tipset är hederliga sällskapsspel - jösses så kul vi hade här om kvällen när vi spelade Tjuv & Polis. Tänk att det kan vara så kul att råna en låtsas bank och sedan skynda till tjuvnästet eller vara polis och haffa tjuven som rånat stora banken!! Dessutom är det ju lite kul stt tänka tillbaka på när man var liten och spelade med bror och syster...Så vad säger ni, bror och syster - ska vi ta en omgång Tjuv & Polis i jul?! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!