Oj vilka dagar jag, eller rättare sagt vi har haft lilla Inez och jag! I Torsdags skjutsade vi grabbarna till flygbussen och så grät vi tusen miljoner krokodiltårar - jag är en blödig rackare! De åkte till Bryssel för att ha en pappa-son-helg fylld med Tintin, musslor, dinusaurier och annat kill-mys! Inez och jag har fyllt dagarna med fika och små-killsbus hos Carin & Co, bokklubb med värsta bästa Lindis, fika hos fina i Jursla-Hills (Marie & Co Ni är fantastiska) och så har vi två haft två underbara dagar ute hos mor och far. Alltså på riktigt, vilka underbara föräldrar jag har, här har det pratats, gullats, pussats och tagis hand om Inez som ingen annan kan göra. Det är så man blir tårögd. Morfar sitter på golvet bredvid en skrattande, jollrande och sprattlande liten tjej och berättar sagor - alltså jag får tårar i ögonen. Världens bästa mormor stickar sockar till Lillis, samtidigt som vi sitter uppe halva natten och pratar och pratar och pratar!  Vilka fina dagar... Å ikväll kommer våra killar hem, ätnligen, och det är så fiffigt att mina svärföräldrar plockar upp dem på Arlanda och kommer ner och hälsar på, så de finfina dagarna tar inte slut än!!
Å egentligen, när allt kommer till kritan, vad är det egentligen som är viktigast?! Jo dem vi har omkring oss!! Fantastisk familj och finfina vänner - jag kan då inte begära mer - jag är verkligen lyckligt lottad!

Nu ska jag sätta lite fart med julkort-pysslandet, för i morgon måste de ju läggas på lådan! och JA, jag skickar med vanliga frimärken J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!