Julklapp...

Julestrumpa från lexington...
Ja, inte är det enkelt att komma på julklappar och särskilt inte till en lite bäbis som inte behöver annat än en trave blöjor och lite kläder och så en kram eller två... Men jag vill ändå ge lilla Inez något fiffigt och fint i julklapp... Så i flera dagar har jag funderat och funderat på julklappar, igår var jag inne på att hon verkligen inte skulle få något särskilt, för hon behöver inget särskilt, önskar sig inget och så vidare! Men så helt plötsligt kom jag på det, kom på att det vore lite kul om julklappen kunde vara något som blev ett litet minne eller en tradition eller något i den stilen  - Så en JULSTRUMPA får det blir! Hon får strumpan i år och så nästkommande jular så kommer den hänga på hennes säng i väntan på att tomten ska lämna ett paket! Alltså jag är ju ett geni! Ha ha ha - eller geni och geni - jag tycker i alla fall att hon får en väldigt fin julklapp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!