Nyklippt!


OK, hittade webcam:en... en himla kul grej tills jag såg kvaliten på bilden - inte så bra! Men men... Försöker hitta några avancerade inställningar, men det verkar inte bli bättre för det! Typiskt. Jag som ville visa min nya frisyr - har ju inte haft en ny frisyr på evigheter, närmare bestämt på ett halvår 8och egentligen liiite till), men nu fick jag till det. Det tråkiga är, att jag nu när jag har klippt mig, inser att jag inte skulle ha klippt upp sidorna så in i hela friden, hade på något vis velat ha det en smula jämnare, men nu kan jag ju inget göra! Bara att låta tiden ha sin gång och komma ihåg det till nästa gång - troligtvis någongång kring påsk, eller midsommar om jag har otur J

1 kommentar:

  1. Fiiiiin i åååret! Kanske en lite bättre bild när du funderat ut hur det där går med kameran...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!