2:a advent!

Jag har tappat julkänslan... Jag vet inte vad det beror på, eller jo om jag tänker efter så finns det en massa saker som är orrsakan till det...

1 - snön lyser med sin frånvaro
2 - det är stökigt som sjutton här hemma...
3 - alldeles för liiite julpynt och stämning har kommit in i vårt hus

Så nu är det dags att ta tag i det hela. Idag blir det en hemma fixar dag, städa, plocka, fixa, pynta och vem vet kanske att det skulle kunna bakas lite också. Det finns väl inget som höjer julstämningen så mycket som lite julbak?! Inspration till bak hittar man enkelt hos Leila erkänner att jag är väldigt sugen på den där franska nougaten och så kanske lite saffransskorpor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!