Måndag igen!

Hoppas. Det blev måndag igen. Hur gick det till? Det var ju nyss helg. Å så blev det måndag. Ja konstigt det där. Idag när jag vaknade kände jag i alla fall att jag ville ta tag i vårt sovrum. Härlig känsla, så det är bara att ta tag i't när energin hälsar på. Så nu när jag tittar in i vårt sovrum möts jag av följande: öppna garderobsdörrar, ser hyfsat ut inne i garderoben (det är jag nöjd med), sängen är obäddad och utan sängkläder, halva sängen är fylld med en hög av vad jag tror är kläder, på golvet ligger tvätthögar, kläder som ska skänkas och så de klassiska med 40 och 60 grader och så tre (3) blåa stora IKEA-kassar fyllda med ren tvätt som ska in i garderober och byrå... Känns inte det bra så säg... Men jag har även hunnit med (förutom att ordna kaos i sovrummet) en 6-månaderskontroll och så fick jag 4 saker som behövs till hemmet inhandlade. En grej till sovrummet, den står redan på plats... Det är ett smyckeskors, för armband och halsband - känns som att den står på byrån och liksom småflinar åt mig och säger: Ha, lycka till att få ordning i det här kaoset, jag står här o bara är snygg så länge J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!