Ms Scull, llilla u & tips om en tävling!

Ms Scull från llilla u
Ha! Sedan strax innan jul har jag tänkt att göra ett inlägg här på bloggen som handlar om det här finfina armbandet. Men innan jul gick det ju inte, har ju gett både syster och svägerska ett varsitt i juleklapp. Så jag har fått lugna mig. Nu idag har jag armbandet på mig och kameran framme, så jag tog si så där en 10-20 bilder innan den här fastnade - fin tycker jag. Bild alltså. Armbandet är magiskt! En fin blandning av sött och salt (Ha Ha - snart dax för allsång)! Armabandet är beställt här och gjort av Ulrika! Som by the way gör väldigt många andra fantastiskt fina smycken och som by the way har en tävling på gång just nu! Dagens tips alltså! Gör ett besök på llilla u alltså!!

3 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Både bild och armband, alltså :)
    Jag gillar kontrasten mellan det vackra och det häftiga.

    Tack för presentationen av dig, hos mig. Det är alltid lika kul att läsa om vilka det är som besöker mig.

    Jag önskar dig en härlig måndagskväll, hoppas att du har lika fint väder i Norrköping som vi har här!

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett sådär lagom armband, precis sådär lagom sött/tufft/coolt..lagom..bra ord det där :)

    Fin kväll till dig
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. kram! skrollade ner och såg detta inlägg först nu ju ... :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!