Vårpromenad

Converse, Please Jeans och snödroppar!
Bilder från mobilen, så inte bästa bilderna...
Igår tog vi en långpromenad i solen. Jösses vilket fint väder - helt otroligt - våren är här! Går inte att beskriva så mycket energi ljuset och värmen gjorde - underbart! Jag plockade fram mina Converse och skinnjackan och så gick vi ut och njöt av vädret. Det är något visst med våren, full av energi och jag kan inte bli annat än glad. Å lyllos mig, som har lyxen att få vara hemma just nu!

Men på tal om energi så har natten tagit en smula energi. Lillis är förkyld och snyta sig kan hon inte. Så det är täppt och träligt och svårt blev det att sova. Som tur är köpte vi för ett tag sedan en nässug, och den fungerar ju över förväntan... Varför har inte det stått på "bra-att-ha-när-man-har-en-bäbis"-listan? Den är ju nämligen en räddare i nöden. Men ok visst, vissa blivande föräldrar kanske skulle bli avskräckta om det visste att det någon gång skulle suga snor ur den lilla bäbisens näsa.. Aja, till slut fick vi i alla fall några timmars sömn tack vara denna fantastiska pryl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!