32 trappsteg...

POST-samlare från BRUKA..
är det från övervåningen ner till källaren, eller tvärt om också alltså från källaren upp till övervåningen. Den vägen är en smula mer jobbig än den andra. MEN, idag har jag sprungit upp och ner så många gånger att jag blir trött... Trött i benen. Det handlar om att garderoberna är på övevåningen och tvättstugan längst ner och jag håller på och packar för en helg hos svärföräldrarna. Det vankas kalas och vi ska fira fina svärmor i dagarna tre! På vägen upp och ner så går jag förbi postsamlaren som vi satte upp här om dagen. En enkel plåtsak med två fack, ett som vi stoppar räkningar i och ett som vi lägger all annan post i. Måste säga att det har blivit ett lyft för hallen men också för köket där posten hamnade tidigare. Högar som hade en tendens att bara bli större och större  J
Nu fortsätter operation packa familjen!

1 kommentar:

  1. Fint och praktiskt, inte ofta den kombon funkar:)
    Ha en fin helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!