Inte sant...

Idag är det mycket som hänt som ger en sådan där DET ÄR INTE SANT-känsla. Låt mig presentera den korta varianten på lista:

Nummer 5 - Grannen har verkligen tagit bort vart enda träd o buske högre än 0,25 meter, vilket gör att de som går på trottoaren utanför kan se rätt in på vår "frukostaltan"! Mysigt!

Nummer 4 - Dax att ta en promenad solen skiner, eller nehej det regnar.. snöar... haglar!

Nummer 3 - Jag har ta mig sjutton fått ont i halsen IGEN!!! (Det gör mig dessutom snudd på galen...)

Nummer 2 -  Nu ska jag minsann ta en liten promenad... nehej få se... det regnar... snöar... haglar!

Nummer 1 - Helt plötsligt står det 3-2 i SM-final-hockeyn! Bedrövligt!

Nu går jag o knyter mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!