En helt vanlig dag...

Krukor gjorda av tidningpapper med hjälp av krukmakaren köp Hemlängtan!
Ja, grått är det ute, men här inne spirar det i mina små tidningskrukor... eller en sanning med modifikation, än så länge är det bara de här tomaterna som har kommit upp. Jag är en smula orolig att det inte ska bli mer än så, men jag håller tummarna för att det bler mer som gror. Håller tummarna hårt. Hårt. Hoppas.

Men när nu solen lyser med sin frånvaro så ska jag planera evetuellt altanbygge, på så vis känns ju sommaren en smula närmre än om jag tittar ut genom fönstret - det är verkligen GRÅTT ute.

Just ja igår hände en kul grej. Jag har ju fått pippi på att spela Wordfeud och igår hade jag ingen att spela med, så jag försökte hitta någon slumpmässigt. Får en träff och jag petar in mitt första ord och får ett surt meddelande tillbaka "Sluta fuska!" personen spelar dock vidare och när jag sedan petar in mitt andra ord och får en massa poäng (jag börjar bli rätt bra på att komma på ord nu när jag tränar så mycket på det..) så får jag en lång harang om att "jag vet minsann att du fuskar" och "lägg av" och så vidare. Intressant och kul - utskälld via chatt-funktionen på ett spel, min första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!