Glad Påsk!


Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi skulle ha packat in hela familjen, vinterkläder och känger, skidor och stavar och begett oss upp till fjällen. Till min syster och hälsat på. Så blev det inte, min förkylning (eller vad man nu ska kalla den) har hållit sig kvar och jag orkade helt enkelt inte åka. Jag får erkänna, men jag var sjuk. Usch. Trist. Tråkigt. Men sådant som händer. Å faktiskt är det så att jag ännu inte är riktigt bra. En seglivad hisoria med andra ord. Men jag är bra mycket bättre än jag var för några dagar sedan så nu är det full rulle här hemma!

Tack för krya-på-dig-hälsningarna!!
De gör verkligen gott när man inte känner dig bra!!
TACK!!
Här hemma blev det inte mycket påskpyntat... det blev bara lite blommor, planterade i en stor glasskål, på köksbordet, fick de stå för påskpyntet i år. Jag får komma igen till nästa påsk.

Funderar lite på vad som händer idag... vi får se. En promenar får det allt bli, för det ser ut som att solen har tänkt komma på besök idag - UNDERBART! Sedan blir det till att hämta paket (spännande grejer från Blackballoon) och sen kvällen - då laddar vi för SM-final nr 2. Ikväll möter vi Skellefteå på hemmaplan. Wiiiiieee!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!