Underbara lampa...


 

 

Idag tog vi oss en promenad i solen. Vi hade dock ett givet mål, blommaffären en bit bort, och ett uppdrag - att hämta paketet från Blackballoon... Jag har länge funderat på den här sidenlampan och ja, jag får erkänna att jag var liiiite tveksam till att lampan skulle passa i vårt sovrum. Men, jag chansade OCH jag kan säga att den här chansningen gick hem! O' boy! Så fint, FINT, FINFINT det blev i vårt sovrum. Jag är så larvig, barnsligt nöjd. Ha! Fint. Fint. Glad. Glad.

Nu är jag ser bilden på sängen, så funderar jag på om det kanske skulle vara en bra idé att fixa till en fondvägg... lite blommigt och i någon blå ton, lite som doftljuset som också låg i paketet,´Egyptian Cotton - doftar ljuvligt! Kan jag varmt rekommendera!!!

4 kommentarer:

  1. Ja gu det blev bra!! kanske man ska ta o kolla in Blackballon?!

    Klem Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, ja visst bidde det väl fint ändå :) Kika in hos dem, det kan jag varmt rekommendera!! :)

      Radera
  2. Tjena tjejen!
    Surfade runt lite på diverse inredningsbloggar och stötte på några bilder som jag tyckte såg väldigt bekanta ut. Och mycket riktigt, det är ju dina bilder på den nya fina lampan jag har snubblat över. Kul va!?
    Kram Vanessa

    SvaraRadera
  3. Jag glömde ju att berätta vilken blogg det var.
    Här finns dina bilder http://www.smaideer.com/
    Kram Vanessa

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!