Gör om, gör rätt!


Plantering i dome pryder vardagssrumsbordet!


Jag blev tvungen att göra om en smula med mina planteringar... Visade sig att små små frön inte trivs när det är tort... alltså en massa vattnande som jag har missat och det har resulterat i att en del frön inte har grott. Nu gör jag ett nytt försök och fyller min dome på vardagsrumsbordet med små handgjorda krukor och koppas på nytt! Håller tummarna.

Samtidigt har jag lurat min lilla dotter till att sova... lägger jag henne ner på rygg så snurrar hon över på mage på en gång.... går alltså inte. Så nu lurade jag henne en smula (hon var ju trött... så jag hade inget val...) och jag satte henne helt enklt i vagnen och lät henne sittande titta ut på vårblommarna och vipps blev andningen tyngre och tyngre och... ja nu sover hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!