En stålande dag!

Plommonträd i blom, rabarber på väg upp, klara färger och så en liten fjäril!
Det är så otroligt vacker ute just nu! Makalöst! Så fint att jag egentligen bara vill sitta på en stol och njuta av solens härligt varma strålar. Ja jösses så bra jag har det. Lyxigt!

Idag påbörjas bygget av vår altan - det kommer bli ett lyft så här inför sitta-ute-i-solen-säsongen!! Riktigt spännande ska det i alla fall bli och si så där på onsdag i nästa vecka så ska den vara klar..

Idag blir det en lugn fredag, skönt och välbehövligt! Men det känns som att jag missar något, som att det är något som jag har glömt bort. Ni vet den där konstiga känslan som ständigt finns där, hmm, får se om jag kommer på det under dagen J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!