Hornljusstake!


En underbar helg i Båstad har passerat. Vilket ställe. Underbart att ha vänner som bjuder in en till sig och som ger en möjligheten att vara på en så härlig plats som Bjärehalvön. Så mysigt. Vi har grillat, skrattat, utflyktat och myst. Det är semester det!! Killarna har cyklat och alltså tränat inför Vätternrundan som går om lite mer än en månad. 16 mil på cykeln hann det i alla fall bli på tre dagar. Vi passade även på att ta en tur bland mysiga affären i Båstad och Torekov. Jag har länge velat ha lite horn här hemma, men det är inte helt enkelt att snubbla på ett horn, så när jag fick se den här ljusstaken slog jag till och den får nu fylla mitt horn-tomrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!