Det känns som höst...

I morse när vi gick upp var det ovanligt kallt här hemma. Kändes overkligt. Vi frös. Det visade sig att altandörrarna hade blåst upp i natt och ja, det är kallt ute, så... Ni fattar! Burrrr! Jag gillar hösten, absolut. Jag får ta fram stora halsdukar och mössor, tjocka tröjor och gå promenader och andas frisk, klar luft, men inte än. Inte just nu, jag vill ha lite mer av sommaren först.
 
Men, nu kommer solen in genom fönstrena och gör ett alldeles underbart mönster på köksbord, golv och soffa. Så, idag blir kanske en mysig varm dag i alla fall! Nu ska vi, jag och lilla Inez gå en dax-att-sova-promenad, men först tandborstning, en favoritaktivitet!
 
IKEAs maskroslampa ger ett mysigt mönster och ljus i vår trapp.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!