Energi till 1000!

3 sallader i 1 på fat från Bruka.
 
Det finns de personer som tar en massa energi och det finns de som ger energi. Å så finns det bästa vänner. Såna som man blir alldeles varm i hjärtat av och som man aldrig vill ska gå. Idag har jag haft just en sådan vän på lunch/fika/prat och jag kan bara le.
 
Vilken tur jag har!!
Så mysigt!! Fantastiskt! 
 
Jag bjöd på sallad, men eftersom jag hade svårt att bestämma mig för vilken sallad som jag ville bjuda på så fick det blir 3 i 1! Serverad på ett stort fat blev det riktigt fint, gott och det kändes en smula lyxigt! Tonfisk-keso-ägg, Hallumi-kalamataoliver-rödlök och så en del med rökt skinka-gräslök! Å allt på en bädd av isbergssallad, ruccola, tomater o lök!
 
MUMS!

1 kommentar:

  1. <3 Just en sådan vän har jag också träffat idag!!! ;) Kram!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!