Söndagkväll...

...o jag sitter ensam vid datorn. Det är alldeles tyst omkring mig! Ganksa mysig. Jag sitter med en kopp te som börjar bli aningen för kallt för att vara sådär mumsigt som jag vill ha det, men jag har det mysigt. Kan inte klaga. Jag har pysslat med bloggen. Har bestämt mig för att jag ta mig sjutton ska skärpa mig en smula och faktiskt ge den en riktig chans. Så nu är det ny friska tag som gäller! Känner mig inspirerad till tusen och redan nu har utseendet förändrats en smula.
 
Funderar på en inredningspryttel/inlägg/foto om dagen, varvat med lite pyssel, löpning och så ett o annat inköp (skor, skåp, burk, resa, typ). Å så lite annat som jag tycker om. Eller som engagerar mig en kort eller lång stund. För tillfället undersöker jag det här med LCHF. Alltså skippa kolhydrater. Alltså inget godis på ett tag.
DET mina vänner är en utmaning för mig... mer om det en annan gång!
 
Adios!

1 kommentar:

  1. Nice! Tycker om din nya "logo"... Själv sitter jag och väntar på att Hurricane Isaac ska ge upp och ge sig iväg. Blåst och öst regn hela dagen. Men jag klagar ju aldrig - det var egentligen ganska mysigt att sitta och läsa och se gamla filmer :-)

    Ser fram emot att läsa vad du gjort i morgon...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!