Hallen!

Hatthyllan från Essem äntligen på plats... Projekt "Hallen" går mot sitt slut!
 
En helt vanlig onsdag.
 
Hallen börjar bli klar. Det är nu "bara" en hylla till barnens kläder, väskor o sånt som ska upp och sedan har hallen blivit som jag ville att den skulle vara. Skön känsla det där, när det är klart och man är nöjd. Hatthyllan var nog det svåra... Vi hade svårt att hitta en bra, fin med retrokänsla. Men så snubblade jag på den här hyllan från Essem när jag var på Designtorget... och förra veckan beställde jag den. Pang Bom! och nu är den på plats!
 
FINT! 

2 kommentarer:

  1. Instämmer, fint!
    Härligt när saker och ting faller på plats och man känner sig "färdig" ... men så är man plötsligt där igen och hittar något fint som skulle passa där och där och där:)
    Kul med inredning:)

    Ha det fint!
    Kram Suz

    PS. De där lösenorden är hopplösa, vissa är så svåra att se vilka bokstäver det ska vara ... kan du inte ta bort det, snälla! Har försökt fyra gånger nu och blir inte godkänd ... hoppas det lyckas nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni tror jag att jag har fått bort det där med orden. Trodde inte att jag hade det förut heller... alla dessa inställningar :-)

      Inredning är lite som evighetsprojekt!

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!