Håller andan, håller tummarna!



Kommer ni ihåg det där inlägger jag gjorde för ganska länge sedan om ett finfint armband från lilla U? Ms Scull? Här hittar ni det igen, inlägget alltså! Å på bilden ser ni det... Nu är det hur som helst dax för en ny tävling inne hos lilla U. Denna gången kan man vinna det minsat lika fina armbandet Ring! Jag skulle vilja ha Ring rund min handled. Ta med det på fika och på stan och på promenad och...

Ja kära någon, skulle jag kunna så skulle jag pynta mig från topp till tå med smycken från lilla U!

Efter en hektisk dag på IKEA,
så blir det nu avkopplande nattsudd med min fina man!
Det gäller att hinna prata med varandra en liten stund varje dag. Ordentligt alltså. Det är just det vi ska göra nu.

Nattsudd mina vänner, det är bra grejer!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!