Decemberutmaning - Nyårslöfte/Nyår!



 
 

Nyårslöften.
 
Det är bara att inse, i år bli nyårslöftet enkelt - MER TRÄNING!
 
Det har varit alldeles för dåligt med den aktiviteten för mig och undanflykterna har varit många. Eller många räcker inte, de ha varit oändliga mer som en ocean, men nu är det verkligen färdigt med den saken. Jag mår så overkligt mycket bättre när jag tränar, hela jag mår bättre, från minsta hårstrå till varje muskel och med ett stillasittande jobb, med stress och full fart finns det inget som hjälper mot stelhet eller rensar huvudet så bra som träning. Inget. Så det finns ingen anledning att inte träna...
 
 
Jag måste prioritera träningen. Punkt. Slut. Enkelt. Packa väskan - gå till gymmet. Eller ta på löparkläderna och spring. Väldigt enkelt...
 
 
 
Så, tillsammans med större delen av alla som ger nyårslöften, säger jag helt enkelt att jag 2014 ska träna bra mycket mer än 2013. Det blir i och för dig inte svårt, har ju knappast tränat en timme (känns det som) under 2013...
 
Det här får bli mitt sista bidrag till Decemberutmaning 2013!
 
Till er som har varit med i Decemberutmaningen så skickar jag en stor varm kram och tack för att ni varit med och gjort min utmaning till en häftig grej fylld med glada tillrop och inspiration! Det är ni som har gjort att det här har varit så kul, utmanande och intressant. Det är ni som har gett mig energin att kämpa på :) Ni är guld värda! Tusen tack ska ni ha!!
 
 
 
Gott Slut & Gott Nytt 2014!
 
 
 
Om några dagar drar vi igång med nya utmaningar,
jag hoppas att du är med!!

 
 

7 kommentarer:

  1. Bra mål! Har själv samma :)
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Nya utmaningar, jag är med!

    Alltså det där med att träna...jag är skitdålig på det. Jag yogar och går ju långpromenader med pälsbollen varje dag men jag skulle behöva mera. Kanske tänker jag=))

    Och du, ett gott avslut och ett riktigt gott nytt år som ska fyllas av fina minnen och mjukhet önskar jag dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Tack för all fin inspiration du ger här i bloggen! Alltid kul att läsa hos dig! Träning ja det är ett måste för mig också. Fattar inte att det ska vara så svårt:) hihi. Ett riktigt gott nytt år! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Tack fina Tatjanis för din inspirerande decemberutmaning! Hoppas på nya under året som kommer!

    Träna ja... Räknas det att släpa hem tunga matkassar på bussen, rasta hund och gräva i trädgården? i så fall så tränar jag som bara tusiken!

    Ha ett riktigt gott nytt år!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tackar för en härlig decemberutmaning, är så glad att jag antog den.
    Det där med träning är nog livsviktigt, jag styrde om mitt liv för ett år sedan och det är en rejäl skillnad i mående idag mot för ett år sedan. Nu i år ska jag bara se till att själen får må lika bra som kroppen, hitta jämnvikt;)

    Jag önskar dig en fantastisk 2014 och självklart hänger jag på vilken utmaning du än kastar ut;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Underbara du! Tack för allt du delar med dig.

    Gott Nytt År!

    Stor kram <3
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Tack för ditt fina initiativ med utmaningen, jättekul. Så kul att jag inte kunna låta bli en endaste dag;)

    Ha ett riktigt gott slut på 2013 och ett Gott Nytt 2014!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!