Decemberutmaning - Ä som i älskade unge!


Jag har minsann lite abstinens... har inte bloggat på ett par dagar och jag inser att jag tycker att det är så vansinnigt skoj. För skoj att låta bli... Den känslan får mig att le och vips kommer ett inlägg ;-)

Men tekniken får bli mobben och det är verkligen inte det enklaste och att få till uppladdningslänken är stört omöjligt...


Här kommer i alla fall en tomtenissa på språng. På självaste juleafton och på väg till mommo o mofaj! Älskade lilla unge!


Hoppas att ni har det bra!!

Goooood Fortsättning!


4 kommentarer:

  1. Vilken goding! Det är så himla gulligt tycker jag, när de är sådär förtjusta i mor- och farföräldrar! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Klart det är kul med utmaningen . Gullig liten tjej! Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken sötnöt!
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Söt liten tjej.
    visst är det skönt med en paus från bloggen ibland, men alltid skönt att komma tillbaka också;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!