DIY Framkallaapp + Fotokub = SANT...





Jag har alldeles för många bilder i mobilen. Alldeles för många. 

Men sedan en tid tillbaka så har jag en app (Framkalla) på mobilen som gör det lite smidigare att faktiskt klicka hem lite bilder på papper... Det känns en smula viktigt, för mig och för oss och för barnen. Inez älskar att titta på bilder, om det så är på mobilen, på datorn, böcker eller i fotohögar som mina kort tyvärr oftast hamnar i...


Men nu har vi tillsammans pysslat fotokuber, valt ut bilder från olika högar, klippt till dem en aning och klistrat fast. Sedan har vi snurrat och tittat och pratat om bilderna, vilka de är på och vad vi gjorde...




Just den här blev en present till hennes pappa som vi med en sekunds marginal han slå in innan han klev innanför dörren... 
 
En väldigt uppskattad present, både att göra och att få! 
Dagens DIY-tips. 


Här finns kuben för den som är pysselsugen!

1 kommentar:

  1. Så fina kuber! Jag har också massor av foton i mobilen och i datorn.....men väldigt få på papper!
    Jättefint att göra kuber!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!