Fototriss - Våren, så här ser den ut där jag är...




F O T O T R I S S


’Våren, så här ser den ut där jag är’… 

…det är temat på veckans fototriss. En utmaning jag snubblade över för bara någon vecka sedan och som jag tycker är otroligt kul. Ger mig möjligheten att utmana mitt fotograferande på ett givet tema... Jag gillar ju så klart att komma på något liten tvist också och ja, vi får väl se vad ni säger, om jag lyckades eller ej.





Våren har tagit en siesta här hos oss, faktiskt i ett par dagar. Ute är det grått, men samtidigt grönare och grönare för varje dag som går. Och mest hela tiden hänger regnet i luften… Så ’våren där jag är’ får bli här inne i vårt kök, bland flaskor och vas med körsbärskvistar. Där står blommorna och här står även jag mest hela tiden känns det som… när värdet inte föll mig i smaken tog jag in lite av våren i vårt hus.
 






Körsbärsblommor, många, vackra och min tolkning av våren där jag är.


Fler tolkningar hittar ni här!.


och just den här veckan är det dessutom tävling, så jag tipsar om en nyhet hos Coolstuffs, nämligen den här. Rätt så fiffigt att ha laddning med sig vart man än går...

3 kommentarer:

  1. Wow så vacker triss *gillas*
    Bild nr 1 eller bild nr 2 ... jag tar båda som favoriter / kram

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Och våren är ju inte given vid denna tid. Vi har fått den tillbaka nu efter ett par frostiga nätter och nu grönskar det igen. Men vem vet hur länge! Men nu njuter jag av dina bilder så länge, så fina! Spceiellt gillar jag sista bilden.

    SvaraRadera
  3. Väldigt härlig tid vi har nu! Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!