Smoothie till frukost...


LCHF Smoothie gjord på sommarbär


Vi har ju ledigt idag, jag och mina små tjejer. Alltså helt ledig, ingen dagisstund för Inez idag inte. Grabbarna är också lediga men på annan ort.. Så vi ser till att göra det absolut bästa av situationen. 

Lediga dagar innebär mysiga dagar. Så idag blev det Smoothies minsann, gjord på sommarbär (blandning av jordgubbar, hallon och björnbär)  och är man lite mer än tre år så får man ett möjkjosa parasoll i sitt glas och inte nog med det - strössel... det blir ju så mycket roligare då. Och ROLIGT är temat på dagens fotoutmaning hos Fröken Foto, ni hittar fler bidrag här!


Så vi startar lite långsamt, lyssnar på när grannarna klipper gräset och funderar på om vi inte ska ta en tur till IKEA idag, jag har ju lite hallplaner som jag gärna skulle vilja få ordning på.


Ha en finfin fredag!!

3 kommentarer:

  1. Klart man ska förgylla vardagen med små roliga piff, som t ex rosa parasoll i smoothies :)
    Önskar er fortsatt rolig fredag! / Birgitta

    SvaraRadera
  2. Paraplyer gör allt bra bättre :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt med roliga smoothies. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!