En hel dag som höll på att innehålla noll rörelsepoäng!!

Ja så är det måndag igen... fort går det! Idag blev jag lite trött på att höra mig själv: "jag hinner aldrig träna" "jag känner mig så stel" "jag skulle behöva träna eller röra lite på mig..."! På riktigt, jag är ju ett skämt. Varför får man det att låta så svårt och varför hittar man på en massa dumma ursäkter?! Det är ju ens särskilt svårt att röra lite på sig. Så efter att middagen var uppäten, tog jag på mig jogginskor, mössa och vantar och så gick jag ut o gick en rask promenad!!! 70 minuter som var sååå sköna och så bra för mig. Så i stället för att klaga på att jag inte rör på mig, så tog jag tag i´t!! Nu känns kvällen alldeles underbar och jag funderar redan på vad morgondagens rörelseenergi ska bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!