Lat lördag & bullbak!

Vilken mysig lördag!! Jag fick vara lite envis för att få stanna hemma hela dagen, men vilken tur att jag inte gav mig  

En låååång frukost blev det, med färska frallor från bageriet och tidningen. Redan igår funderade jag på om jag inte skulle baka i helgen och tur att jag gjorde det för jag har nog aldrig bakat såååå goda kanelbullar! Mitt i baket kom våra rara vänner Martin & Linda & lilla Ellen med semlor - lyxig!

Pyssel här hemma resten av dagen och alldeles nyss tog Brynäs 3 härliga poäng!! Nu är vi i köket igen och ska fixa till Moules Marinierères - Musslor alltså!

2 kommentarer:

  1. Uuuuuhhhh... de där bullarna i bilden: har du bakat dem eller är det en bild från en bakbok???? Ser väldigt läckert ut måste jag säga. Jag tar fyra/fem stycken, tack... Och ett par semlor "to go".

    SvaraRadera
  2. Gissa om jag är stolt - å goda blev de också!!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!