Ny månad, nästan vår och idag firar vi happy torsdag!

Torsdag kväll = smygstart på helgen! Vi tog en långpromenad i stark motvind efter jobbet och jag har tjatat om sushi i flera dagar nu, så det blev sushi när vi kom hem!! Å så gott!!!

Idag bjöd jobbet på en liten rolighet! Det är klart att jag får fortsätta mitt "nya" jobb som chef, efter att ha provat på i snart 6 månader, och så fick jag till en ny lön lite snittsigt ;) Slumpade sig så bra att jag kunde fira lite på fikarasten. Jag rensade nämligen kyl och frys i morse och hittat en hallonpannacottapaj och en kladdkaka - Perfekt att ta med till jobbet och bjuda jobbarkompisarna på!

Nu är det dax för hockey; Brynär möter Frölunda och jag HOPPAS verkligen att det blir poäng idag!!

3 kommentarer:

  1. Inte särskilt intresserad av suchi eller hockey, men vill gärna veta mer om jobbet och efterrätten... Yum, yum, get me 'sum :-)

    SvaraRadera
  2. En vacker dag lär jag mig säkert stava, men tills dess får du försöka gissa vad jag skriver... ok?

    SvaraRadera
  3. Ha Ha! Du är rar och rolig! jag hade ju ett vikariat på 6 månader när jag fick mitt nya jobb. Idag fick jag veta att jag får fortsätta med det här roliga jobbet även efter de här 6 månaderna! Bra ju! Efterrätten hittar du om du googlar hallonpannacottapaj och jag lovar att bjuda dig på det när vi ses nästa gång :) KRAM

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!