Morgondate = inköp inför en vecka i fjällen...

Tidigt i morse, eller tidigt o tidigt men tidigt för en söndag, hade jag bestämt träff med Marie för att handla inför fjällen-resan. Det gick som på räls och sällan har det varit så skoj att handla. Tack Marie för en mysig handlar-träff!! Åhh vad jag längtar och nu är det inte långt kvar, på fredag börjar resan upp och efter ett litet stop i Uppsala så är vi framme på lördag!! Tjihooo, jag längtar! 

Insåg när jag kom hem att både jag och Jocke skulle behöva lite grejer till fjällen, så vi tog en tur ner till stan och visst handlade vi. Kanske en aning snefördelat, jag handlade innervantar i silke för 99 pix och Jocke gick loss på ett helt nytt skidställ och lite lull-lull - ja vad den notan hamnade på vill jag inte ens fundera! Men skönt att slippa se hans lila gamla skidbyxor från 1987 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!