Pappa fyller år & Maria har namnsdag!

Först ringde vi och sjöng på morgonen, pappa blev så överraskad så han skrattade högt! Jag kan lova att vi klämde i ordentligt när vi satt i bilen på väg till jobbet :) Nästa rolighet inträffar när pappa inser att vi har lämnat över ett paket som det med stor sannolikhet är ett klädesplagg i... han mumlar något i stil med 'jag som inte behöver kläder...' och så öppnar han kartongen och blir super-glad!!! Vilken vänding. (Han fick en Lacoste piké) ...så säger han lite skamset, men vi kom ju överens om att jag skulle få ett vattenpass (det hade jag helt glömt bort...) men när jag sa att vi kunde byta, sa han 'Nej Nej Nej, den här är perfekt!'. Jag älskar verkligen att ge presenter när de blir sådär uppskattade!!!

GRATTIS PAPPA!!!



Det är ju Maria-dagen idag, så jag säger STORT GRATTIS till alla Marior!!!

1 kommentar:

  1. Han har ju alltid varit en liten "märkes hora" vår pappa :-) Gullig är han i alla fall, gubben...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!