Hjärtan!


ALLA HJÄRTANS DAG

Den här bilden tog jag för ett par år sedan när jag, min syster och mamma var på semester i Turkiet. Vi satt på balkongen på kvällskvisten och när jag tittade ner mot hotellet på andra sidan gatan så tyckte jag trädet såg ut som ett hjärta på pinne, så jag knäppte en bild med mobilen. Jag tycker verkligen att det är supergulligt!

Min alla hjärtans dag spenderades mestadels på ett tåg mellan Norrköping & Malmö. ToR blev det. Även om tre timmar är en ganska snabb resa mellan de städerna, så var jag helt vimmelkantig när Jocke hämtade mig på stationen och jag äntligen var tillbaka hemma. Men slutet på dagen blev hur bra som helst, jag har ju världens raraste man, så det blev sushi och mysig middag & så fick jag ett paket - oj, vad jag gillar paket! Fantastiskt fina örhängen bidde det och de är nu mina favoriter!! Tack Raring!

1 kommentar:

  1. Härliga kort, snurran! Det där med trädet såg jag inte förrän du pekade ut det... men du ser ju sådant, du som är lite konstnärligt lagd :-)

    Hoppas ni hade en fin Valentin's Dag!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!