Nytt nummer av Vi läser i brevlådan :)


Prenumerationer är ju underbara!! Fick den här av mina svärföräldrar i julklapp och idag damp den ner i brevlådan. Så nu ska jag fixa en kopp te o så njuta av att livet är alldeles fantastiskt. Kanske hittar jag en idé till nästa gång det är min tur att välja bok i bokklubben :) Hur som, nu ska det blir väldigt spännande att läsa lite om Ranelid (som jag för övrigt gillar skarpt!!) och allt annat som står i tidningen! Det gäller att ta till vara på alla ögonblick!!!

Förresten, jag har gett mig själv ett litet godisförbud... dag TRE idag och jag siktar på att hålla i till påskhelgen, Påskafton närmare bestämt. Håll tummarna att jag fixar det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!