Reebok EASYTone

Idag slog jag till på ett par fot- & kroppsriktiga skor! Reebok EASYTONE, det känna lite annorlunda när man går med dem, men de ska vara bra och de är faktiskt riktigt bekväma. Det som är en stoooor fördel jämfört med alla masaj-skor som finns är ju att de här är riktigt snygga ;) (På bilden ser det ju ut som ett par 45:or, men jag lovar det är ett par 38:or...)

Annars har dagen varit bra, promenad till o från jobbet, inget godis och så har jag hunnit med fåfängan också, fixade naglarna och fick på samma gång ögonbrynen färgade!

1 kommentar:

  1. GÅR du hela vägen till jobbet? Hur lång tid tar det??? För övrigt låter din dag precis som min... förutom godis förbudet. Och naglarna. Och ögonbrynen. Och inga kroppsriktiga skor. Men annars... :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!