Världens bästa man!!


Idag hade jag en mer körig dag än andra dagar. Ska hålla en presentation på universitetet i morgon och ja, behöver jag säga att jag inte hade kommit så långt med den innan dagen började. Så medans jag sliter mitt hår med att få till en bra presentation, varvat med alla andra 1000 saker som ligger på mitt skrivbord, kommer min man in på mitt kontor med en chokladkaka! Å inte vilken som helst utan en handgjord lyxig variant i vit choklad med lingon och blåbär - gissa om jag blev alldeles överlycklig!!! Han är bra, min man! Eller bra, han är bra mycket bättre än bäst!!

Chokladen heter Emils Gustavs Chocolate och jag måste säga att den är försvinnande god :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!