Underbara blommor från min underbara mamma!!!


Mor och far tillbaka efter en tripp till lill-syster i Sälen... Innebar att kattvaktandet är slut. Lite festligt var det när jag skrev till mamma att hon gärna får lämna katten i några dagar och att hon faktikst funderade på att göra det - min mamma är världens bästa!!! När jag kommer hem efter jobb och träning, möts jag av de mest fantastiska liljorna som står så vackert på köksbordet! Mamma har varit och hämtat Tess, men lämnat blommor efter sig. De är inte bara vackra att se på - de luktar också väldigt gott och man blir, i alla fall jag, alldeles lycklig över att ha det så fint i sitt kök!

Tusen tack rara söta mamma!!!

1 kommentar:

  1. Duuuu... vad är det på bordet med blommor? Ser jättefint ut... Är det ett underlägg, eller?!?!? Ser ut som genomskinligt grej som går under tallriken. Om det är det: sätt upp det på min Julklapps lista!!!!! :-) 2 stycken. Hälst. :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!