Svårt att motivera sig till att städa....

Ibland är det bara så svårt att hitta motivationen... vet inte riktigt vad det är idag, men jag skulle göra nästan vad som helst för att slippa sätta igång och plocka i ordning och städa här hemma! Men ett kort litet inlägg här o sedan ska det ta mig sjutton bli fint!!! Misstänker att jag inte hinner ens halvvägs ikväll, men en liten bit på vägen ska jag allt :)

Inspiration idag får bli en låt... helt fantastiks och svenska melodifestivalen tog lite slut för mig när den inte gick vidare...

1 kommentar:

  1. Och jag som älskar att städa! Tycker det är något lugnande med att diska eller stryka... Och tänk vad man kan filosofera när man dammsuger!!! :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!