Träning för glatta livet!!

Ja idag vet jag inte vad som flög i mig, men jag vaknade (efter att ha vaknat o somnat om lite lyxigt) klockan 06:21 och gick upp!!! Klockan var ställd att ringa 06:48, så när klockan var 07:30 tog jag på mig skor och gick min 30-minuterspromenad till jobbet - härligt! Solsken, fågelkvitter, rörelse och ett litet samtal med lill-syrran!!

Träningen slutade inte där, utan efter jobbet var det löpning i backe, så ett 30-minuterspass med löpning upp och ner för backar tog vid när arbetsdagen var slut. Kändes riktigt skönt! Å bra!!! Sedan blev det en promenad hem... Det blev några kilometer i dag alltså ;)

För min del tog träningen slut där, men väl hemma började den för lilla J. Vi har bestämt oss för att vi ska träna på det här med att vara ensam hemma och i dag resulterade det i 2 (TVÅ) gulstjärnor i almanackan!! Det var jobbigt innan, men när uppgifterna var avklarade, så spred sig ett stort leende i den lilla killens ansikte! Underbart!!!!

3 kommentarer:

  1. 2 stjärnor?!?!?!? Det är ju inte klokt!!!! GRATTIS! Han borde ju jobba på NASA! Eller på Luftis! Bra gjort, Jonas!

    SvaraRadera
  2. robert... det är ju inte Jonas, utan lila J som tränar :) o får guldstjärnor!! Men tack för tipset, kanske ska sätta guldstjärnor oftare på alla runt ikring mig!! :)

    SvaraRadera
  3. Oh, shit-off, alltså... då är jag ju ännu mer imponerad! GRATTIS Lill-J!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!