Lite juligt!

Ja, inte så mycket jul har smugit in här i huset, jag har liksom inte fått till där med tiden... Känns lite trist, jag älskar ju julen och allt pyssel och godis och den där härliga stämningen som inte går att beskriva... Så idag hade jag en plan om att jag skulle hinna med både en och två och tre saker, funderade till och med om jag skulle skriva upp en lista här på bloggen för att peppa mig själv. Gjorde inte det som tur var, för inte mycket har blivit gjort... Det som vi hann med idag, var en långpromenad med shopping, och då menar jag fönstershopping... men inte ens på det viset hittade jag det jag ville ha... typiskt!! MEN - jag fick ju till en ljusstake idag i alla fall!!! Bara si så där två dagar efter första advent!

 

1 kommentar:

  1. Vilken fin ljusstake! :) Jag hoppas att julkänslan smyger sig på lite mer för varje dag som går nu? Det har varit lite tuffare med det i år med det milda vädret. Här nere i söder är det inget konstigt att inte ha snö till jul men det brukat åtminstone vara kallt. Nu är det inte ens det. Så i år får vi jobba lite hårdare på julkänslan inomhus istället. ;)

    Ha en fin Andra advent!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!