Guide to Manhattan!

Ehrenstråhle is back!
Den kom.
Jag såg den.
Den tog slut.
Jag hann inte beställa den...
Jag gav upp hoppet.
Missade även Guide till Paris.
Trist.
 
Men nu till alla er som också vill ha en Gudie to Manhattan. It's BACK!
David Ehrenstråhle underbara karta över Manhattan finns nu i Version 2013.
I'm in love!!
 
 
OCH
i skrivande stund har beställningen just gått iväg. Skulle gärna ha en Paris också och i framtiden kanske London skulle vilja dyka upp... vem vet. Jag är i alla fall fasligt nöjd med att ett exemplar är (snart) på väg till mig!
 
Känner ni det där ibland, den där barnsliga bubbliga lyckan som fullkomligt lamslår en. Den känslan har jag nu. Lika bubblig som en läskburk som dimpit i golvet...
 
En bra start på veckan vill jag lova!
 


1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!