TEMA FABRIKEN - ÅTERBRUK!

IKEA's byrå MALM i ny kostym.
 
 
Torsdagstemat inne på fabriken är återbruk.
Det finns en del av den varan här hemma, men det första jag kommer på är den här byrån. Ett galet projekt jag genomförde sent på kvällarna, när jag var som störst. Alltså inte många dagar innan Lillis dök upp. Jag var så ivrig, gav mig liksom inte, klippte till kanter, matchade ihop serieslippar och limmade fast. Först lådorna, sedan ena sidan, andra sidan, ovansidan och så vips var det klart. Eller vips och vips. Tid tog det. Men jag är ändå nöjd med att ha återanvänt min gamla byrå OCH gett den en ny look!
 
För mer återbruksinspiration kikar ni in på Fabriken!
 
Torsdag, en av veckans sju bästa dagar. Snart helg. Myyyyyysigt!!


4 kommentarer:

  1. Verkligen en ny look;) härligt med decupage. Kram

    SvaraRadera
  2. Super! Tack för tipset!Ha en bra dag,Karla.

    SvaraRadera
  3. Ett kanonbra tips, är själv gravid och blev riktigt sugen på detta nu :)

    SvaraRadera
  4. Oj vilket arbete att göra detta! Förstår att det tog tid! En bra idé :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!