Avkoppling...


 
 
 
A V K O P P L I N G
 
 
Idag har jag en hel dag för mig själv, inget lämna på dagis, inget hämta på dagis, inga måsten (eller de kanske finns men idag väljer jag bort dem) utan bara jag och Jill. Hela dagen. Kan inte i ord beskriva hur skönt det är, att få välja helt fritt vad dagen ska fyllas med (ok, Jill kräver en del uppmärksamhet, som  hon självklart ska få, men hon är så otroligt enkel att ha med sig och omkring sig, så det räknas knapp...). Extra skönt blir det eftersom jag vet att storasyster har det alldeles underbart med bästisen på dagis och sedan på äventyr med pappa, det pratades om en tur till Komården :)



 
 
 
Alldeles strax ska jag ta tekoppen ut och sätta mig i solen. Vinden är lugnare idag och solen skiner från en blå himmel som saknar moln. Underbart. Räknar med att få en och annan fräken på näsan!
 

 
 
Igår fick badrummet sig en uppfräshning med nya doftljus och lite allmänt piff. Bytte ut en hylla mot en turkos rullvagn och vipps blev det lite luftigare och lite finare.
 
 
Så med lite bilder från gårdagens insats, ger jag mig ut i solen med en tekopp. Tror banne mig att jag skippar skorna och genast känner jag mig lite som Ernst :)
 
 
Fin torsdag till er!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!