DRÖMMER...


Träljusstakar från Indiska och Kruka Dream från Ellos


Jag drömmer om sommaren, om värmen och om solen...

Här hemma är altandörren ständigt lite på glänt för att byggjobbarna (som fixar vår balkong) ska få ström till diverse pryttlar, vinden viner ute och promenaden till förskolan gjorde att min temperatur sjönk lite till... Så nu sitter jag här hemma med raggsockor, en balja te, tända lljus och drömmer mig bort till värmen... det känns en smula som höst.





Så idag blir det inne-aktiviteter. 

För min del blir det till att söka jobb, har hittat en del intressanta sådana. Här om veckan drog en  kompis i lite trådar på ett annat jobb som jag redan sökt, så den positiva knuffen gav mig lite extra energi.  Spännande... Men jag är än så länge väldigt kräsen när det kommer till vilka jobb jag söker och försöker hålla i tankarna att det än så länge är gott om tid och att jag M Å S T E passa på att njuta av att vara hemma med mina små tjejer.

Ligger en hel del i det för det är nog få förunnat att vara hemma med lön och ha en liten på några månader samtidigt som den något större tösen bara är på dagis 15 timmar i veckan. Så mycket härlig tid tillsammans.


Ha en fin sommardag (om än något kall)!


 Kruka

1 kommentar:

  1. Men visst känns det som höst. Just nu piskar regnet mot rutan och det är riktigt mörkt ute. Här valde vi idag att ta bilen till förskolan/skolan kändes inte helt miljövänligt men regn ihop med blåst blir att man blir väldigt kall och kalla barn är inte roligt.
    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!