Bara några...





F O T O U T M A N I N G


Det går knappt att sluta när jag väl satt mig en stund och har en penna i närheten. Och den här boken också då förstås. Vackra, snirkliga, härliga motiv som ska fyllas i med alla tänkbara färger, bara en färg eller med guldpennan. Valet är fritt och fantasin får flöda. Det blir lite som meditation... Så på temat ´bara några´ får detta bli mitt bidrag - att få måla bara några till...






En liten finess med boken är att den består av 20 vykort, som jag alltså kan posta till någon som jag gillar, inte gillar, använda som tackkort, rama in eller ha som bokmärke. Tror att en och annan kommer hamna hos några kär och att en och annan kommer sitta i en ram på en vägg här hemma.





Fler bidrag hittar ni hos Fröken Foto 


Snart börjar fredagsmyset, men först en dag i solen och kanske att det blir några till målade idag...!

8 kommentarer:

  1. Åh, förstår att du fastnar. Jag har bläddtat i den stora boken men den fick inte följa med mig hem.

    SvaraRadera
  2. Elsker disse bøkene og skulle gjerne hatt dem alle sammen. Det er så avslappende å sette seg ned og farge de vakre mønstrene og tenke på...ingenting :) Hilsen Anette :)

    www.anettesbokboble.com

    SvaraRadera
  3. Så härligt... jag köpte den stora boken till min dotter när hon fyllde år, och hon är fast, kan sitta länge ensam eller tillsammans med en kompis och färglägga!

    SvaraRadera
  4. Har också bläddrat i den boken,men den stannade kvar i butiken.....Det ångrar jag ibland...

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna vilja veta vilka pennor du använder, ser jättebra ut den där! : ) Snälla mejla oss, adress på bloggen. Tack!

    SvaraRadera
  6. Åh, det här tilltalade mig mycket! Älskar att sitta och rita former och färger på papper. Fina papper med fina färger. Vilken inspiration det här gav att plocka fram allt igen. Tack för inspirationen! Fin nationaldag till dig!

    SvaraRadera
  7. Det ser så fantastiskt rogivande ut, det står på min önskelistan.
    Fin kväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Åh vad fint!
    Måla är balsam för själen och det var en smart bok.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!