Berg- och dalbana!

Ja vilken måndag.
En alldeles perfekt sådan. Otroligt.
Inte nog med att jag, efter en alldeles för sen söndagkväll som innehöll träning a la Playstation 3, hade galen träningsvärk så hann jag idag med att blir förbaskad och glad och förbaskad och glad och förbaskad och glad och jag ni förstår. Vilken berg- och dalbana. Men oj, vilken härlig dag.
 
Det började som vanligt, att jag kom till jobbet och hann med några få saker på min 'dagens-att-göra-lista' tätt följt av att det kom in en arbetsuppgift sådär från sidan, när man minst anar det som är både besvärlig och tar en massa tid.
 
Sedan fick jag bli upprörd över ett pris, över en persons brist på jädra anamma, över en mupp och så slutligen över att jag inte hann med ens hälften av det jag borde ha gjort.
 
Men en bra dag. Å ständigt omgiven av människor som jag tycker om. En dag full av diskussioner som gjort att jag lärt mig mer om världen, jobbet och människor. Men mest om mig själv.
 
En bra dag!
 
Dessutom kom jag hem till ett hus där IKEA tydligen skaffat lager, mannen hade ramat in tavlorna som ska upp på fotoväggen i TV-rummet och jag har en stor chans att få se Özil spela Champions League match mot Man. United på Estadio Santiago Bernabéu.

VILKEN BRA MÅNDAG!!

 
Nytt och gammalt i TV-rummet. Tavlor med våra bilder från NY.
Planscher som nu snart är uppe på väggen. Fotovägg snart klar...

1 kommentar:

  1. Tjolahopp! Här andas det energi - så härligt!

    Vad fina bilder ni tagit!!

    Nu känner jag mig extra laddad efter att ha läst det här ;)


    KRAM!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!