TEMA FABRIKEN - FAVORIT I REPRIS!



Temadax i Fabriken!
Årets första blev Favorit i Repris.

Det får bli mina ugglor. Kopierade på Inez pussel och tänkt att bli målade i hennes rum.
Inramade kommer de nog också bli om jag känner mig själv rätt!

Här kommer de i alla fall, mina favoriter, men denna gång i gråskala.
Projekt som pågår just nu är i alla fall Inez rum och klädskåp är på plats, en lampa ska fixas till, ännu en lampa ska fixas och rullgardinen ska upp, efter att den har pimpats en smula!
Fint ska det bli!

Å på tal om favoriter.
I kväll är min absoluta favorit huvudkudden. Som jag längtar. Galet!
Snark snark, i morgon är det helg!

För med inspiration kika in på Fabriken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!