Söndagkväll!

Söndagkväll och tet står och ryker i koppen framför mig.
Sitter vid datorn, men inte för att surfa runt och blogga utan för att få lite jobb gjort.
Jag har nämligen gjort en liten miss. Jag har hand om Inez inskolning veckan som kommer. Det i sig är ju inte dumt, tvärt om det är ju hur bra som helst och MYSIGT! Problemet är att jag inte har ansökt om föräldraledighet, inte heller om semester. Jag har dessutom insett att även om jag fick till något av det, så skulle det inte fungera med veckans arbetsuppgifter. Så, jag får jobba på en söndagkväll och jag kommer att få jobba så fort det går de kommande dagarna. Spännande. Ska bli intressant att blicka tillbaka på veckan när den är avklarad. Mest orolig är jag för en stor deadline jag har. Alla ni där ute, håll tummarna!!

Ibland undrar jag hur jag tänker!!
Eller OM jag tänker?!


Ugglor sägs vara kloka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!