Små små kläder i ett skåp..

 
 
Ett klädskåp.
Jag vet inte, men jag blir i alla fall lite knäsvag så fort det handlar om inredning till de små monstrena som finns här hemma. Att ha satt ihop ett klädskåp till Inez, med klädstång och fina galgar, några i trä och några blå åt det turkosa håller får mig att le. Det är så otroligt härligt att glänta lite på den där dörren och se de fina kläderna som den där fina lilla människan ska ha på sig på dagis, eller hemma eller på utflykt.
 
Knäsvag är ordet.
 
Som tips kan jag också rekomendera alla som vill ha en mysig nattlampa till kidsens rum att ta en tur till Claes O, för där finns den, snögubbelampan. Finfina små snögubbar på tråd och som lyser alldeles lagom när de små ska sova.
 
Härlig tisdag önskar jag Er!
Jag laddar för en galen sådan!!

1 kommentar:

  1. Så gulligt! Saknar det lite, faktiskt. Att få ordna kläderna till lilltjejen och fixa på hennes rum ... finns garanterat inget utrymme för det när dottern snart är 18! Bara om det gäller städhjälp;)

    Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni får en underbar dag.

    Åh, vilka fynd som ramlade in på måndagsshoppingen. Här har det helt sinat på inspiration till min egen garderob. Har samlat på mig alldeles för många godis-leva-gott-kilon, så det är inte roligt alls. Gömmer mig i bylsiga koftor och tunikor och laddar för omstart ... nu måste det bli andra bullar!

    Ha en förträfflig vecka!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!