INSTAGRAM

  
 Jag säger det igen. Jag gillar't. Instagram alltså.
 Här kommer några bilder.

Efterrätt från himlen = chokladbrownie med maränger, nötter och körsbärssorbet!
Guldbyxor från Monki!
Knut.
Min nya favoritmugg. Renar de lux!
 
Armband från Baglady - finaste juleklappen från lillasyster!
Lösmustascher i granen (eller var det änglavingar?!!)
Älskar min blus med zebrahuvuden. Lite galet knasigt rart!
Saffransmacroner med choklas och kanel kräm! Garanterat slut när du känner för en till!!

3 kommentarer:

  1. Gillar också instagram,lite enklare när man inte har så mycket tid eller ork!!

    Ha det gott!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Insta är verkligen kul!! Bland det första jag checkar när jag vaknar ;)

    Kram

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!