En liten tävling så här mitt i sommaren!

 
Jo idag var jag en tur genom Apoteket och fick syn på något som jag fastnade för. Ett armband, men inte vilket som helst utan ett som gör lite nytta. Genom att köpa armbandet stödjer man SOS Barnbyar och arbetet med barn rätt att växa upp i en familj, med trygghet, respekt och kärlek.
 
Så jag köpte inte bara ett, utan två... skulle och borde kanske ha köpt hela lådan, men jag stannade vid två. Ett till mig och ett till?? Ja, det är här tävlingen kommer in. Det är någon av er, det är inte något stort, men i alla fall något med tanke och som gör något bra någon stans...
 
Tävlingen då, enkelt.
Skriv en kommentar + lägg till dig som följare + sprid tävlingen på något fiffigt sätt (plakat på stan/lapp vid skrivaren på jobbet/tryck en t-shirt/dela på fejan/länka med bild på din blogg)!
 
Vi kör väl en si så där 2 veckor, sedan drar jag en vinnare!
 

8 kommentarer:

  1. Jag är såklart med!! Följer redan på bloglovin, delar tävlingen på facebook!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag är med, följer sedan länge o så kommer jag nu dela på FB (det kommer du att se :-)) Ha en bra dag!! Kraaam/S

    SvaraRadera
  3. Jag är självklart med och tävlar om ett så bra pris.

    Följer dig via bloglovin sen tidigare: Frida Bergner
    Delar tävlingen på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151716807239767

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Klart jag är med :) Delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  5. Jag vill ha armbandet!!! Jag följer och har gått två timmar som sandwish-gubbe i skogen mellan Finspång och Grytgöl. "Följ Tatjanis Nu!!!" stod det på plakaten. Stor succé! Förutom att jag blev jagad av en grävling ett par kilometer. Men det gjorde säkert bara gott. Särskilt för grävlingen som såg ganska däst ut.

    Många kramar,
    Jocke.forsman

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte följa på bloglovin, fungerar inte, måste vara jag som är knasig! Men jag brukar läsa din blogg och jag älskar detta armband! Jag delar tävlingen på facebook och ropar lite från balkongen! Flaskpost är mitt nästa drag!
    Stor kram!
    /Gabriella Ekdahl från uppsala
    pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med!
    Delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/362334683870031

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej Tanja,
    Hittat din härliga blogg!!! Precis som du älskar jag armband så självklart vill jag tävla!! Är värlsdförälder så jag vet vad lite bidrag kan göra.

    Kram
    Anna Cöster

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!